U ovoj sekciji se nalaze naše kontakt informacije, podaci za identifikaciju i informacije o načinu našeg angažmana.
Prilikom odlučivanja o angažmanu rukovodimo se složenošću Vašeg poslovnog procesa, izazovom koji nudi naš angažman u Vašem preduzeću, nivoom Vaše IT obrazovanosti i Vašim knjigovodstvenim znanjem. Jedan od bitnih preduslova je da li vodite Vaše poslovanje ili biste bili spremni da ga vodite u ERP Pantheonu.
Pre nego što zakažemo preliminarni sastanak ili damo okvirnu ponudu za angažman u Vašem preduzeću, potrebno je da popunite upitnik, popunjeni upitnik nam vraćate na imejl adresu nakon čega možete u roku od 48 sati očekivati naš odgovor.
Kako biste se unapred pripremili i znali koje su naše obaveze i prava, ali i šta je sve predviđeno našim potencijalnim ugovornim odnosom, preporučujemo da pogledate naš standardni ugovor.
Ukoliko ste zainteresovani za izradu studije o transfernim cenama potrebno je da prethodno popunite upitnik na osnovu kojeg biste dobili okvirnu ponudu.